مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟

امروزه در طراحی سایت ، موضوع بک لینک چیه ؟ به دنبال سئو یکی از مهمترین نگرانی های دنیای اینترنت است. این روش همچنین یک روش خوب برای بازاریابی اینترنتی در زمینه تجارت الکترونیکی است. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و چقدر در بهینه سازی سایت مهم است. ابتدا بک لینک را تعریف می کنیم. بک لینک پیوندهایی است که از سایتهای دیگر به سایت شما داده می شود. وقتی از سایت خود به سایت دیگری لینک می دهید ، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.


بک لینک چیست و چه اهمیتی دارد که در بهینه سازی سایت وجود دارد


گوگل به محبوبیت و تعداد به بک لینک اهمیت می دهد. هر پیوندی به صفحات شما در سایتهای دیگر و صفحاتی که توسط موتورهای جستجو پیدا می شود بک لینک است. سایتهایی که تعداد زیادی بک لینک طبیعی و همچنین مطالب جدید و منظم خریداری می کنند ، رتبه خوبی دارند.


توجه داشته باشید که نمی توان بک لینک را از سایت هایی با رتبه بالای صفحه خریداری کرد زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجوی قدرتمند سایت هایی که برای رتبه بندی جستجوی بهتر لینک خریداری می کنند را به راحتی شناسایی کرده و رتبه آنها را کاهش می دهند. البته قابل ذکر است که اگر می خواهید در سایتی تبلیغات متنی انجام دهید ، با لینک سازی Nofollow ، دیگر نمی توانید نگران ایجاد مشکلی برای سایت خود باشید.


در طراحی سایت ، محتوای جدید و مفیدی را برای کاربران ایجاد می کند تا پیوندهای شما را در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر قرار دهند. در همین راستا می توانید از شبکه های اجتماعی برای ایجاد بک لینک سازی سالم استفاده کنید. ویژگی های یک پیوند بد شامل موارد زیر است:


√ پیوند دادن کلید واژه مهم سایت: به عنوان مثال ، اگر سایت درباره SEO باشد ، در همه جا با کلمه SEO پیوند داده می شود ، این پیوند عادی و بد تلقی می شود ، زیرا کاربران معمولاً این کار را نمی کنند مگر اینکه پولی دریافت کنند.

لینک شدن سایت به تمام صفحات سایت: این یکی از مواردی است که باعث می شود بک لینک ها به بک لینک بد تبدیل شوند ، زیرا مدیر سایت کمتری مایل است لینک کسی را در تمام صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پول دریافت کند.

لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر همه به صفحه اصلی شما پیوند دهند و به محتوای سایت شما پیوندی نداشته باشند ، جای نگرانی نیست ، زیرا این امر همچنین باعث می شود بک لینک ها به بک لینک بد تبدیل شوند.

پیوند دادن سایت شما با سایتی که ارتباطی با موضوع سایت ندارد: کاربران معمولاً پیوندهایی را در رابطه با موضوع وبلاگ خود در سایت خود قرار می دهند ، در صورتی که موضوع سایت شما در مورد بهینه سازی سایت است و شما به سایت فروش اسب پیوند می دهید ، طبیعی است که بک لینک ها بد هستند.

√ پیوند دادن سایت ها به سایت های تکراری و بی کیفیت: همانطور که سایت های بی کیفیت از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ، پیوندهایی که به سایت شما ارسال می شوند بد هستند و اگر این سایت ها هرزنامه باشند ، حتی می تواند به رتبه بندی سایت شما در آسیب برساند شرایط خاص .

لینک شدن سایت به صورت مخفیانه: پیوندها برای مشاهده و استفاده از کاربران قرار داده می شوند ، اما وقتی لینک پنهان است و قابل مشاهده نیست ، بک لینک و غیره طبیعی است.


تبادل لینک برای افزایش بک لینک ها اگر Nofollow نباشد ، احتمال بروز مشکل زیاد است ، اما اگر طرفین لینک ها را به Nofollow تغییر دهند ، از این نظر مشکلی نخواهید داشت. در مقاله لینک های nofollow و dofollow ، می توانید از nofollow استفاده کنید و با dofollow آشنا شوید.

شایان ذکر است که در طراحی سایت ، اگر لینک شما در موارد فوق Nofollow باشد ، به رتبه سایت شما آسیب نمی رساند. توجه داشته باشید که موتورهای جستجو رابطه بین وب سایت شما و کلمات کلیدی و کلمات کلیدی انتخابی شما را تشخیص می دهند و از این طریق با پیوندهای ارزشمند مرتبط با رتبه بالای صفحه که به شما پیوند دارند ، پشتیبانی خواهید شد.


خرید بک لینک

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده